Google+
Aktualności
Jak wybrać materiał?

W naszym sklepie interetowym macie ponad 1000 produktów. Zdajemy sobie sprawę, że można czasami mieć trudności w wyszukaniu odpowiedniego materiału na sukienkę czy też kostium. Dlatego też przygotowaliśmy krótki poranik, na co należy zwrócić uwagę kupując tkaninę czy dzianinę odziezową. Czym się kierować przy wyborze idealnego materiału  na nasz projekt.

Promocje
Pianka - szare róże na kremowym tle
Pianka - szare róże na kremowym tle
49,00 zł 29,00 zł
mb
Żakard Szenila metalic - krem
Żakard Szenila metalic - krem
45,00 zł 39,00 zł
mb
Dzianina żakardowa Kostka - łososiowy
Dzianina żakardowa Kostka - łososiowy
37,00 zł 29,00 zł
mb
Żakard metalizowany siatka - róż-coral
Żakard metalizowany siatka - róż-coral
46,00 zł 32,00 zł
mb
Szyfon wzorzysty - kwiaty na granacie - kupon 95 cm
Szyfon wzorzysty - kwiaty na granacie - kupon 95 cm
28,50 zł 19,00 zł
szt.
Mucha Jacob z poszetką - biało - czarne grochy
Mucha Jacob z poszetką - biało - czarne grochy
35,00 zł 25,00 zł
szt.
Szyfon wzorzysty - kwiaty na niebieskim
Szyfon wzorzysty - kwiaty na niebieskim
28,00 zł 19,00 zł
Jedwab sztuczny - kwiatki na niebiesko-szarym tle
Jedwab sztuczny - kwiatki na niebiesko-szarym tle
22,00 zł 18,00 zł
mb
Jedwab sztuczny - różowo - niebieski wzór
Jedwab sztuczny - różowo - niebieski wzór
22,00 zł 18,00 zł
mb
Dzianina żakardowa kostka - granat
Dzianina żakardowa kostka - granat
37,00 zł 29,00 zł
mb

Reklamacje

REKLAMACJA PRODUKTU

(DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU)

  • Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
  •         Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Reklamacja towaru”.
  • Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
  • pisemnie na adres: ul. Żwirki i Wigury 36, 06-100 Pułtusk;
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@tkaninydarpol.pl
  • Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
  • Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
  • W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Żwirki i Wigury 36, 06-100 Pułtusk. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.
  • Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 7.6 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 7.5 Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.
  • Tkaniny zakupione na stronie naszego sklepu powinny zostać dekatyzowane przed przystąpieniem do krojenia. Zalecamy wyprać tkaninę przed szyciem, gdyż wszystkie tkaniny z domieszką włókna naturalnego mogą się skurczyć. Bawełna może się skurczyć do 5%, a flanela do 10%. Prosimy zapoznać się z informacjami dotyczącymi konserwacji tkanin, znajdującymi się na stronie produktu. Zalecamy wyprać tkaninę w takiej temperaturze, w jakiej będzie również później prana.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl