Google+
Aktualności
Jak uniknąć kurczenia tkaniny? Dawka porad o dekatyzacji.

Wiosną i latem zdecydowanie częściej sięgamy po tkaniny naturalne (len, wiskozę, batyst, bawełnę). Są one przyjemne w noszeniu, bardziej „oddychające”, lepiej odprowadzają wilgoć. Jednakże często tkaniny te potrafią się zbiegać. Czemu tak się dzieje i jak temu zapobiec? Czy tylko tkaniny naturalne się kurczą? Poniżej opisujemy nasze doświadczenia w tej materii oraz nasze porady.

Promocje
Malwa - miodowy - kupon o długości 40 cm.
Malwa - miodowy - kupon o długości 40 cm.
13,20 zł 9,20 zł
szt.
Punto nylon - czerwony - kupon o długości 65 cm
Punto nylon - czerwony - kupon o długości 65 cm
17,55 zł 11,05 zł
szt.
Koronka ażurowa - chaber
Koronka ażurowa - chaber
46,00 zł 32,00 zł
mb
Koronka ażurowa - czarny
Koronka ażurowa - czarny
46,00 zł 32,00 zł
mb
Bawełna haft angielski - róż - kupon 80 cm
Bawełna haft angielski - róż - kupon 80 cm
33,60 zł 24,00 zł
szt.
Carmen - biały
Carmen - biały
18,00 zł 12,00 zł
mb
Cabernet - cemny beż - kupon o długości 80 cm.
Cabernet - cemny beż - kupon o długości 80 cm.
20,00 zł 12,00 zł
szt.
Carmen - czerwony
Carmen - czerwony
18,00 zł 12,00 zł
mb
ŻAKARD SATYNOWY ECRU II - WZÓR
ŻAKARD SATYNOWY ECRU II - WZÓR
25,00 zł 20,00 zł
mb
Aksamit z metaliczną nitką - czarny  - kupon 90 cm
Aksamit z metaliczną nitką - czarny - kupon 90 cm
37,80 zł 28,80 zł
szt.
Szyfon wzorzysty - kwiaty na granacie - kupon 95 cm
Szyfon wzorzysty - kwiaty na granacie - kupon 95 cm
28,50 zł 19,00 zł
szt.

Reklamacje

REKLAMACJA PRODUKTU

(DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU)

  • Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
  •         Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Reklamacja towaru”.
  • Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
  • pisemnie na adres: ul. Żwirki i Wigury 36, 06-100 Pułtusk;
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@tkaninydarpol.pl
  • Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
  • Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
  • W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Żwirki i Wigury 36, 06-100 Pułtusk. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.
  • Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 7.6 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 7.5 Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.
  • Tkaniny zakupione na stronie naszego sklepu powinny zostać dekatyzowane przed przystąpieniem do krojenia. Zalecamy wyprać tkaninę przed szyciem, gdyż wszystkie tkaniny z domieszką włókna naturalnego mogą się skurczyć. Bawełna może się skurczyć do 5%, a flanela do 10%. Prosimy zapoznać się z informacjami dotyczącymi konserwacji tkanin, znajdującymi się na stronie produktu. Zalecamy wyprać tkaninę w takiej temperaturze, w jakiej będzie również później prana.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl